<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Surgery : Menanti Hari Esok

Disember 15, 2016

Surgery : Menanti Hari Esok


Assalamualaikum

Malam ini saya bermalam di hospital, meneman anak saya Afiq...dan mungkin juga untuk beberapa malam lagi.
Esok pukul 8 pagi, in Shaa Allah, pembedahan ke 2 untuk tangan anak saya akan dilakukan...
Doktor kata, mungkin mengambil masa dalam 3 jam.

Doakan moga semuanya berjalan dengan lancar, dimudahkan segala urusan saya dan keluarga serta tangan anak saya dapat dipulihkan kembali...aamiin..aamiin

Sekian. Wassalam.




Label:

2 Ulasan:

Di 12/16/2016 11:06:00 PG, Blogger paridah berkata...

SALAM JUMAAT FIDAH..DIDOAKAN URUSAN PEMBEDAHN ANAK FIDAH LANCAR URUSAN N RAWATANNYA N CPT SEMBUH SAKITNYA.

 
Di 12/16/2016 02:54:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Salam...Thanks Kak PI..
Anak saya baru aje sedar sekejap tadi..moga cepat sembuhnya..thanks :)

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama