Februari 13, 2017

Topeng Tidur

Assalamualaikum


Hendak gugur, gugurlah nangka
Jangan jatuh menimpa ranting
Hendak tidur, tidurlah mata
Jangan lupa pakai topeng

Sekian.
Selamat malam semua.
Wassalam


16 ulasan:

  1. sesuai ni utk yg insomnia kan ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi..ya kot..rasa nyaman aje. Esok pagi bangun rasa muda.. :)
      Thanks Anies

      Padam
  2. BEST KE TIDUR PAKAI TOPENG FIDAH?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok jugak Kak PI.
      Tapi bila dah tido mati tu..rasa sama aje sebenarnya.

      Padam
  3. perkataan baru tu ... masker dah tak femes ... heheheee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..direct translation Vee.:)
      Best jugak bunyinya kalau sebut macam tu

      Padam
  4. semoga bangun mkcik menjadi permaisuri yang jeliter., hehe2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalahnya tak jadi jelita lagi ni Wak.. :D

      Padam
  5. Amboi sweet sangat Fidah Shah berpantun sebelum tidur sambil memakai topeng Body Shop.. Mimpi indah2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dapat sampel hari tu..boleh jugak cuba2 pakai. Actually ok jugak sleeping mask dia

      Padam
  6. wahhh, siap berpantun bagai 😄 sy skrg baru nak bjinak2 pakai mask

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pakai lah..untuk kulit lebih muda dan anjal :)

      Padam
  7. Bagus juga pakai ni.. boleh nampak muda sikit nanti hehee :)

    BalasPadam
  8. bagus juga pakai ni, sejuk je muka

    BalasPadam
  9. wow
    siap berpantun seblm tidur
    hihi

    BalasPadam
  10. Tak takut ke tidur pakai topeng? Kang cik abang sebelah tu terkejut kang hihi...

    Kita takut weyh nak tidur pakai topeng ke pakai bedak sejuk ke sebab teringat org ckp takut roh nak balik tak kenal hihi...

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut