June 13, 2016

Tren Komuter Rosak Di Bandar Tasik Selatan


Assalamualaikum

Kejadian hari ini, 13 Jun 2016, di stesen komuter Bandar Tasik Selatan. Sebuah tren komuter telah rosak dan mengganggu perjalanan tren yang lain.

Mungkin ini adalah antara salah satu hasil dari kenaikan harga tambang yang melebihi 40% semenjak 2 Disember 2015 lalu.

Tren ini dikatakan rosak ketika berada di stesen Serdang lagi tapi dengan gigihnya telah cuba meneruskan perjalanan ke stesen seterusnya (Stesen Bandar Tasik Selatan) dengan kelajuan 10km/jam.

Hasilnya?..mungkin ramai pengguna komuter lewat ke tempat kerja hari ini.
#kelewatan #cobaan #dugaanramadhan

Selebihnya...Mak tak nak cerita banyak. Biarlah gambar berbicara..



Sekian. Wassalam





17 comments:

  1. x dpt sy byg kn kesesakkannya...

    ReplyDelete
  2. Tren Komuter rusak
    Berakibat antrian berdesak
    Semoga segera peebaikan bertindak
    Dan bisa lancar lagi kemana hendak...

    ReplyDelete
  3. Kalau ane mah pasti berubah pikiran kalau lihat sesak gitu :D Hahahaha

    ReplyDelete
  4. Terperangkap dalam kesesakan tu jugak ke? huhu

    ReplyDelete
  5. hati mahu kuat dan sabar menghadapi ujian sebegini..

    ReplyDelete
  6. Itu pemudik membludak banget ya apa enggak sesak tuh desak-desakan ?

    ReplyDelete
  7. Kesian pd yg terperangkap tu hanya Allah saja yg tau hati mereka saat itu

    ReplyDelete
  8. Jom kita carpool cik fidah...sasambil gossip tak terasa jam nye perjalanan :)

    ReplyDelete
  9. bertabahlah semua orang masa tu

    ReplyDelete
  10. Pastilah sesak dan kelam kabuf suasana masa tu kan...

    ReplyDelete
  11. KESIAN PENGGUNA TRAIN YG XDDPT MENEPATI WAKTU PROGRM MRK KAN..

    ReplyDelete
  12. train mogok nak cuti raya kot.. huhu

    ReplyDelete
  13. Kesian la dorang.. dh la pi keje lambat, pi dating lambat.. semua la lambat.. bertabahlahh.. dugaan bulan puasa

    ReplyDelete
  14. Pehh dah macam ada perang nampaknya.. kelam kabut suasana tu. Mmg terseksa klu terperangkap mcm tu... aduii... mmg dugaan Ramadan tul...

    ReplyDelete
  15. Perghhhh mmg sesak barat tu nampaknya.... Ada tak yg pengsan tu mak hihi....Tak pe tu reason universal boss mesti boleh terima tu

    ReplyDelete
  16. harap bos mrk tu sporting lah kan . bkn salah pekerja ... dah nak jadi ... tabah je la .

    ReplyDelete
  17. Ya Allah..kompom sesak kan.. tak dpt nak bayangkan orang berasak-asak tu ...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers