Januari 28, 2016

Tutup Sebelah Mata


Ada seorang suami bercerita, dia bertanya pada isterinya "Jika nampak abang jalan dengan perempuan lain, macam mana?"

Isteri dia jawab "Saya akan tutup sebelah mata dan akan tengok dengan mata sebelah lagi"

Suaminya berkata "Amboi..sportingnya isteri saya"

Tidak lama kemudian...isterinya hantar gambar ini..



Haha...sekian :)

Wassalam.

Sumber/gambar : FB, google

23 ulasan:

  1. alamak..jangan sampai nak tembak..tak baik tau!

    BalasPadam
  2. hahaha tembak je, baru tahu kan

    BalasPadam
  3. TUTUP SEBELAH PEREMBANG/TENANG TARGET BETUL2 KATA ORG KEDAH HEH..HEH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...sasaran kena tepat...:D

      Padam
  4. Waduh mau ditembak
    Itu rasa istri galak
    Karena suami bikin hati tak enak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali sekala bergurau senda... :)

      Padam
  5. hahhaa kasar gurau nya tu

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Ya...boleh juga tunjuk skill menembak yang biasa di praktikkan kalau main game :)

      Padam
  7. saya setuju, saya setuju,.! heheh

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Jumpa kat fb..rasa kelakar pulak..haha

      Padam
  9. mesti jenuh dok ketaq lutut kan..nak tutup sebelah mata lagi...hamik hang!

    BalasPadam
  10. Org Johor power... klu ditanya "ko jln dgn siapa mat semalam?"...
    Mat pun jawab... "Jalan dengan isteri 'kawan' lah...".. kawan ek.. :D :D

    BalasPadam

Google+ Followers

Pengikut