<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://whitebarley.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHITE BARLEY: Happy Birthday WhiteBarley...

Oktober 17, 2014

Happy Birthday WhiteBarley...

Assalamualaikum...



Hari ni..genap setahun blog saya...rasanya macam baru aje create blog ni...
Tapi..memang seronok jugak ber blogging. Ianya adalah pengalaman baru untuk saya. Cuma kadang-kadang tu..tak berkesempatan nak update blog selalu..dan nak buat aktiviti bw....
Kepada kawan-kawan yang saya belum berkesempatan lagi untuk berkunjung ke blog..minta maaf ya

Sebenarnya..saya berblogging hanya untuk suka-suka dan sekadar mengisi masa lapang. Belum lagi ada target nak mengejar rating..dan banyak lagi perkara yang perlu saya pelajari. Namun saya akui..berblogging adalah satu aktiviti yang menyeronokkan disamping dapat berkenalan dengan ramai kawan-kawan baru.

Kepada ahli keluarga dan kawan-kawan yang sentiasa menyokong blog saya, jutaan terima kasih saya ucapkan...
Terima kasih yang tidak terhingga juga saya ucapkan kepada kawan lama saya yang memperkenalkan saya kepada dunia blogging ini. Saya tidak pernah melupakan jasa beliau. Semoga beliau juga terus sukses dalam apa jua bidang yang diceburi.

Ok. Nampaknya itu saja coretan saya untuk kali ini. Salam hujung minggu dan semoga ceria selalu.

Sekian. Wassalam.


Label:

8 Ulasan:

Di 10/17/2014 11:47:00 PTG, Blogger Blog Santai berkata...

Happy ist anniversary Whitebarley..semoga terus succes k...

 
Di 10/18/2014 05:18:00 PG, Blogger Gee Lion berkata...

Happy anniversary cik Fidah and Whitebarley..
samalah kita.. blogging utk personal..
tak pernah terfikir nak kejar rating ke ke apa ke..
cuma baru-baru ni, selepas sekian lama baru tergerak hati nak letak nuffnang.
tak sia2.. dapat jugak 75 sen.. muehehehe.. >.<

sekali lagi, happy anniversary.. (:

 
Di 10/18/2014 02:42:00 PTG, Blogger SalbiahM berkata...

hepi anniversary white barley!keep on blogging ye :)

 
Di 10/18/2014 08:56:00 PTG, Blogger Khir Khalid berkata...

Alhamdulillah tahniah Fidah... sungguh pantas masa berlalu kan. Happy anniversary buat blog whitebarley.. :) :)

 
Di 10/22/2014 10:08:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Thanks Raudzah..
t.kasih kerana menjadi pengomen setia :)

 
Di 10/22/2014 10:09:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Thanks Gee..
nuffnang kat blog saya tu..member yg letak kan...baru belajar nak tgk2 benda tu..hehe

 
Di 10/22/2014 10:10:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Thanks Sal..
Sorry..lambat siket nak bw ke sana..

 
Di 10/22/2014 10:14:00 PTG, Blogger Fidah Shah berkata...

Alhamdulillah..thanks for everything Khir..

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama